Logo deposthoorn.nl


Frisse avondduik in zee

Den Haag wil zich nog duidelijker op de kaart zetten als stad die aan zee ligt. Daartoe is geen zee te hoog. Verleden week werd een frisse avondduik genomen. Hiermee werd de internationale 'Duik in Den Haag' campagne gelanceerd.

Den Haag - Wethouder Karsten Klein gaf op de Pier in Scheveningen een 'sneak preview' van de crossmediale campagne, die vanaf 13 november te zien is in Nederland, Duitsland, Engeland en België. Onderdeel van de campagne is een sprookjesachtige commercial waarin bezoekers letterlijk een duik in Den Haag nemen om te ontdekken wat de stad aan zee allemaal te bieden heeft.

De feestelijke lancering ging, zoals gezegd, gepaard met een avondduik in zee, waarbij op symbolische wijze Hagenaars een 'duik in Den Haag' namen. Ondanks dat het zeewater slechts 13 graden was, zijn er vanavond toch 190 Haagse inwoners de zee ingedoken. Voor meer informatie: duikindenhaag.nl.

Reageer als eerste
Meer berichten